Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

Υπηρεσίες υλοποίησης και υποστήριξης της παραγωγικής λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολιτών για τις ανάγκες του Προγράμματος «Υποστηρικτικά μέτρα των νέων ηλικίας δεκαοκτώ (18) και δεκαεννέα (19) ετών» (“Youth Pass”) για τα έτη 2025 και 2026

KTP ERGA HEADER 1
ktp photo 18
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΦΟΡΕΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
78.000,00 € (ΠΛΕΟΝ ΦΠΑ)
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
26 Μαρτίου 2025
Πηγη Χρηματοδοτησης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;

Αντικείμενο του έργου είναι η Δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολίτων για τα έτη 2025 και 2026 για τις ανάγκες της δράσης «Υποστηρικτικά μέτρα των νέων ηλικίας δεκαοκτώ (18) και δεκαεννέα (19) ετών»(“Youth Pass”)». Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα δημιουργήσει ένα λογισμικό σύστημα αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων (απεριόριστος ο αριθμός και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες και τις υποδείξεις της Αναθέτουσας Αρχής) το οποίο θα αποτελεί ένα πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου, θα βασίζεται σε στατιστικά μοντέλα Μηχανικής εκμάθησης, θα υποστηρίξει σύγχρονους αλγόριθμους Μηχανικής Εκμάθησης (Machine Learning) καθώς και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing). Επιπρόσθετα, μέσω κατάλληλου διαχειριστικού περιβάλλοντος, ο διαχειριστής μέσω γραφικού περιβάλλοντος θα μπορεί να εξάγει στατιστικά χρήσης του ψηφιακού βοηθού (chatbot).
Τα chatbots έρχονται να δημιουργήσουν ακόμα ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των Φορέων, επιπρόσθετο σε υφιστάμενα παραδοσιακά κανάλια, όπως είναι το τηλεφωνικό κέντρο, αυτοματοποιημένες φωνητικές πύλες, ιστοσελίδες, ticketing συστήματα κλπ. Βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να είναι αρκετά έξυπνα, προσομοιάζουν συνομιλία με άνθρωπο, είναι ήδη “εγκαταστημένα” στα κινητά των χρηστών καθώς τρέχουν πάνω από υφιστάμενα λογισμικά γραπτής επικοινωνίας, όπως είναι ο facebook messenger, μπορούν να θυμούνται δεδομένα, επιλογές και προτιμήσεις και θα μπορούν στο μέλλον να εκτελούν εγχρήματες συναλλαγές. Όλα αυτά από ένα ενιαίο περιβάλλον σε φυσική γλώσσα, το οποίο μάλιστα ήδη υπάρχει στα κινητά των χρηστών. Τα chatbots μπορούν να λειτουργούν ως εναλλακτικό μέσο εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τους εν γένει συναλλασσόμενους με έναν Οργανισμό.

Ημερολόγιο Καταληκτικών Ημερομηνιών
Πρόσφατα Έργα
ktp photo 11

Υποέργο «Υποστηρικτικές ενέργειες για την υλοποίηση της Δράσης 1: «Ενίσχυση παρόχων τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας για την παραγωγή και διανομή οπτικοακουστικών έργων πολιτιστικού χαρακτήρα για θέματα δημόσιου ενδιαφέροντος μέσω διαδικτύου κατόπιν ζήτησης χωρίς χρέωση»», του έργου «Ενίσχυση παρόχων τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας για την παραγωγή και διανομή οπτικοακουστικών έργων πολιτιστικού χαρακτήρα για θέματα δημόσιου ενδιαφέροντος μέσω διαδικτύου κατόπιν ζήτησης χωρίς χρέωση»

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.

intercom-chat