Διενέργεια Ηλεκτρονικού Ανοικτού Κάτω των Ορίων Διαγωνισμού με κριτήριο ανάθεσης “την πλέον συμφέρουσα προσφορά αποκλειστικά και μόνο βάσει ποιοτικών κριτηρίων (σταθερή τιμή), σύμφωνα με το άρθρο 86, παρ. 7 του ν. 4412/2016”, για το έργο: «Διοίκηση και Διαχείριση έργου για την Πιλοτική Λειτουργία της υπηρεσίας “Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία”», Υποέργο 7 του έργου «SUB1: Ενέργειες για την Επιχειρησιακή Λειτουργία του Προσωπικού Βοηθού Ανεξάρτητης Διαβίωσης (B)» με Κωδ. ΟΠΣ: 5165187, Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το αντικείμενο του παρόντος έργου αναλύεται συνοπτικά ως εξής:
• Μεθοδολογία και Εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της παρεχόμενης διοικητικής και διαχειριστικής υλοποίησης του έργου. Όπως έχει ήδη αναλυθεί προηγουμένως, η πιλοτική εφαρμογή του «Προσωπικού Βοηθού» παρουσιάζει πολυπλοκότητα στην υλοποίησή της δεδομένου ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα υλοποιείται παρόμοια δράση, αλλά και λόγω της υπάρξης αρκετών εμπλεκόμενων φορέων από τον δημόσιο τομέα αλλά και εκπροσώπων των κοινωνικών εταίρων.
• Μηνιαίες Αναφορές Προόδου. Ο υποψήφιος Ανάδοχος καλείται να προβαίνει σε Μηνιαία Αναφορά Πεπραγμένων σχετικά με τη Μεθοδολογία και Εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της παρεχόμενης διοικητικής και διαχειριστικής υλοποίησης του έργου και συγκεκριμένα τη λειτουργία της δομής διαχείρισης της Πιλοτικής Εφαρμογής (PMO), τη λειτουργία των Εφαρμογών και Εργαλείων κατά τη διαχείριση του έργου και αναφορά σχετικά
με τις διαδικασίες που ακολουθούνται καθώς και τις επικαιροποιήσεις αυτών.
• Αναγνώριση και επίλυση δυσλειτουργιών και προβλημάτων κατά τη διάρκεια της υλοποίησης της πιλοτικής εφαρμογής. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο υποψήφιος ανάδοχος καλείται να αναφέρει δυσλειτουργίες και προβλήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης της πιλοτικής εφαρμογής. Στο πλαίσιο αυτό, ζητείται η ανάλυση της κατάστασης, οι διορθωτικές ενέργειες που ελήφθησαν κατά την εμφάνιση της δυσλειτουργίας και προβλήματος, τους εμπλεκόμενους στο πρόβλημα και στη λύση καθώς και προτάσεις επίλυσης και διόρθωσης του προβλήματος. Ο υποψήφιος ανάδοχος καλείται να αναγνωρίσει και πιθανές και νομικές και θεσμικές δυσλειτουργίες και προβλήματα που χρήζουν αντιμετώπισης ή θεσμικής ρύθμισης από τα αρμόδια όργανα.
• Παροχή στήριξης υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου σε συνάρτηση με το πληροφοριακό σύστημα. Ο υποψήφιος ανάδοχος καλείται σε συνεργασία με τον ανάδοχο του πληροφοριακού συστήματος να παρέχει πλήρη στήριξη στην υλοποίηση του φυσικού αντικειμένου στο σκέλος που αφορά το πληροφοριακό σύστημα. Απαιτείται η πλήρης συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς και ομάδες εργασίας που σχετίζονται με το πληροφοριακό σύστημα, όπως για παράδειγμα υποστήριξη στους αιτούντες, στον προγραμματισμό των ραντεβού των διεπιστημονικών επιτροπών αξιολόγησης, τους προσωπικούς βοηθούς και τα θέματα διαθεσιμότητας, τα ερωτηματολόγια και τεχνικά θέματα που πιθανό να προκύψουν, τους δημόσιους φορείς που σχετίζονται με τη λειτουργία, χρηματοδότηση και υλοποίηση του πιλοτικού, όπως είναι το υπουργείο, η ΚτΠ ΜΑΕ, ο ΟΠΕΚΑ κ.ά. Ο υποψήφιος ανάδοχος καλείται να παρέχει διμηνιαίες αναφορές σχετικά με την παροχή στήριξης της υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου σε συνάρτηση με το πληροφοριακό σύστημα.
• Παροχή στήριξης στις αρμόδιες υπηρεσίες για την επιτάχυνση υλοποίησης διοικητικών και άλλων πράξεων. Υποστήριξη των επιτροπών αξιολόγησης των ωφελούμενων αλλά και των Προσωπικών Βοηθών. Οι αρμόδιες υπηρεσίες στις οποίες καλείται ο Υποψήφιος Ανάδοχος να παράσχει υποστήριξη σχετική με την επιτάχυνση υλοποίησης των διοικητικών και άλλων πράξεων είναι οι παρακάτω:
- «Κύριος του Έργου» είναι το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ενώ οι χρήστες/διαχειριστές του πληροφοριακού συστήματος είναι τα στελέχη της ομάδας έργου που εκπροσωπούν τη Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας.
- «Φορείς Υλοποίησης» είναι η μονοπρόσωπη ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.» ΚτΠ ΜΑΕ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΕΚΑ είναι αρμόδιος για τον έλεγχο των πεπραγμένων από την παρεχόμενη υπηρεσία των προσωπικών βοηθών, αλλά και την υλοποίηση όλων των σχετικών πληρωμών μετά την τελική πιστοποίηση της παρεχόμενης υπηρεσίας.
- «Ειδική Επιτροπή» είναι η ειδική επιτροπή αξιολόγησης διεπιστημονικού χαρακτήρα που προβλέπεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 36 του ν.4837/2021. Οι τριμελείς ειδικές επιτροπές θα προβούν στην επιτόπια αξιολόγηση των αιτούντων ωφελούμενων και μέσω του πληροφοριακού συστήματος θα καταχωρούν τη βαθμολόγηση κατά την εφαρμογή του ερωτηματολογίου WHODAS 2.0. Με βάση τη βαθμολογία θα γίνεται επιλογή των ωφελούμενων της υπηρεσίας του προσωπικού βοηθού παράλληλα με την κατάταξη τους σε βαθμίδα υπηρεσίας.
- Στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής λειτουργείειδική υπηρεσία “Helpdesk” για τους υποψήφιους προσωπικούς βοηθούς, τους αιτούντες ωφελούμενους, τους επιλέξιμους ωφελούμενους, τους αξιολογούμενους, τους αποδέκτες και τους εκπροσώπους τους.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος, κατόπιν παρέλευσης τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημερών από τη δημοσίευση της διακήρυξης στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων» (ΚΗΜΔΗΣ).
Το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) και θα δημοσιευθεί στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ).
Το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης θα αναρτηθεί στο διαδικτυακό τόπο του Προγράμματος «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο Διαγωνισμός θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους όρους του συνημμένου Τεύχους Διακήρυξης.
Παροχή συμπληρωματικών πληροφοριών: