Περισσότεροι από 2,9 εκατ. δικαιούχοι ενισχύθηκαν με πάνω από 500 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος Market Pass, το οποίο υλοποίησε η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Με παρακαταθήκη την τεχνογνωσία και την εμπειρία από προηγούμενα εξίσου απαιτητικά προγράμματα όπως τα Freedom Pass, Freedom Pass Data, Ψηφιακή Μέριμνα Ι και ΙΙ, Fuel Pass I και II και Power Pass, η Κοινωνία της Πληροφορίας ολοκλήρωσε με επιτυχία μια ακόμα σημαντική ψηφιακή δράση, το Market Pass το οποίο ενισχύει τους δικαιούχους για την αγορά αγαθών -κυρίως τροφίμων- στο εξάμηνο Φεβρουαρίου – Ιουλίου.
Όπως προκύπτει από την ανάλυση των στατιστικών στοιχείων, 2,2 εκατ. δικαιούχοι επέλεξαν την κατάθεση της επιδότησης σε τραπεζικό λογαριασμό, ενώ περίπου 645.000 επέλεξαν την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για την πραγματοποίηση των αγορών τους. Αντίστοιχα, 365 εκατ. ευρώ κατατέθηκαν σε τραπεζικούς λογαριασμούς, ενώ στους δικαιούχους που επέλεξαν τη λύση της άυλης κάρτας, διατέθηκε συνολική επιδότηση ύψους 145 εκατ. ευρώ.
Το έργο ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τον περασμένο Δεκέμβριο. Η κατάθεση των αιτήσεων από τους δικαιούχους πραγματοποιήθηκε στο διάστημα από τις 21 Φεβρουαρίου έως και τις 15 Μαρτίου 2023. Με αφορμή την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας κ. Σταύρος Ασθενίδης τόνισε : «Για ακόμα μια φορά όλοι εμείς στην Κοινωνία της Πληροφορίας συνεργαστήκαμε για την υλοποίηση ενός απαιτητικού προγράμματος, όπως το Market Pass. Για να καταστεί σαφές ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί τον καταλύτη της κοινωνικής προόδου, όταν η τεχνολογία χρησιμοποιείται ως ‘μέσο δημοσίου συμφέροντος’. Όλες αυτές οι δράσεις ενίσχυσης έχουν στο κέντρο τους τον πολίτη. Έτσι, κατορθώσαμε να φέρουμε εις πέρας με ταχύτητα, συνέπεια και διαφάνεια το Market Pass, διαθέτοντας στους περίπου 2.900.000 δικαιούχους του προγράμματος, περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ».διαθέτοντας στους περίπου 2.900.000 δικαιούχους του προγράμματος, περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ».